Komfortowe rozwiązanie dla lokali - obsługa klientów
System przywoływaczy oferowany przez Feniks to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą usprawnić obsługę klientów i zapewnić im najlepsze wrażenia z wizyty w swojej placówce. Przyciski można zamontować w różnych miejscach, na przykład w poczekalni, gabinecie lekarskim, biurze czy restauracji. Pozwala to zrezygnować z tradycyjnych metod wywoływania, takich jak krzyki lub dzwonienie dzwonkiem. Wysoka jakość wykonania, niezawodność oraz prostota obsługi to tylko niektóre z cech, które wyróżniają ten produkt polskiego producenta na tle konkurencji.
Działanie systemu przywoławczego
System przywoływawczy dostępny na stronie składa się z kilku elementów. Główną rolę odgrywa nadajnik, który może być umieszczony na ladzie lub w innym miejscu, gdzie obsługa klientów dokonuje zamówień. Goście lokalu otrzymują natomiast pager, który informuje ich o gotowości do odbioru. System jest bardzo prosty w obsłudze i nie wymaga żadnych specjalistycznych umiejętności. Działanie polega jedynie na przypisaniu numerka do zamówienia i wręczeniu pagera klientowi. Gdy zamówienie jest gotowe, obsługa naciska odpowiedni przycisk na nadajniku, co skutkuje wyświetleniem numerka.